شرایط و قوانین
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی زیناس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت زیناس هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، رسانه های سایت ( عکس ها و ویدئو ها ) زیناس و سایر خدمات ارائه شده توسط زیناس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات زیناس است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین زیناس از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای زیناس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای زیناس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات زیناس اقدام کند.
همچنین از آنجا که زیناس یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط زیناس از شرکتهای معتبر و واردکنندگان و تولید کنندگان و یا تولید خود زیناس و رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با زیناس همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وبسایت زیناس عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط زیناس بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
– مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود. ( درخواست را در قسمت توضیحات قبل از مرحله پرداخت وارد کنند )
– سفارشهایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلامشده در سایت) در تهران و شهرستانها، ارسال خواهند شد.
– 1 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارشگذاری در زیناس است.
– منظور از ۱ روز کاری، زمان آمادهسازی و ارسال کالا به انبار زیناس توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و زیناس تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و زیناس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه زیناس است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.
– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمیگیرد.
– خدمات پس از فروش زیناس تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را میپذیرد که مشخصات کالا توسط زیناس تایید شده باشد. ( کالا مخدوش و یا تعویض نشده باشد. )
زیناس همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه – در صورتی که کاربر سرویس پیام تبلیغاتی خود را قطع کرده باشد مسئولیت عدم ارسال پیامک بر عهده کاربر می باشد – همچنین در صورت عدم دریافت پیامک می توانید با شماره های ارتباطی در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کرده و از اطلاعات مرسوله خود آگاه شوید ) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و زیناس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض یک روز کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش زیناس اطلاع داده شود 09119134216 و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش زیناس ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
اطلاعات و شرایط خرید و پرداخت
در وب سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. می بایست با استفاده از اطلاعات شخصی خود ثبت نام نمایید. ( در شرایطی کد فعال سازی برایتان پیامک می شود. ) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، یا کلیک بر رو گینه نامنویسی / ثبت نام؛ ثبت نام انجام می شود. سپس می توانید اطلاعات خود را از پروفایل تکمیل نمائید.
با ورود به پروفایل و ویرایش اطلاعات شخصی تا ایجاد اطلاعات حقوقی ( نام سازمان / شرکت و یا … به همراه شماره ملی ، شماره ثبت و کد مالیاتی )
در صفحه حساب کاربری : این لینک ؛ در قسمت تغییر کلمه عبور ( در صورتی که می خواهید فقط ازلاعات را ویرایش کنید با این قسمت کاری نداشته باشید )
در صورتی که توضیحات ما کامل نیست با شماره 02171057054 قسمت فناوری اطلاعات تماس حاصل نمائید.